Kwaliteit & Klachten
Kwaliteit & Klachten
In het VrouwenZorg Centrum doen we elke dag ons uiterste best om u goede zorg te verlenen. Heeft u een compliment, een suggestie ter verbetering, bent u achteraf niet volledig tevreden, of heeft u een klacht? Wij hechten grote waarde aan al uw opmerkingen of klachten. Door het aan ons kenbaar te maken, kunnen wij onze zorgverlening verbeteren. Tevredenheid van patiënten staat bij ons zeer hoog in het vaandel! Hieronder kunt u lezen wat u kunt doen met uw klacht of opmerking.
- In eerste instantie kunt u uw opmerking of klacht bespreken met uw zorgverlener. Wij vernemen graag van u indien u niet volledig tevreden bent, om samen met u naar een oplossing te zoeken. Hopelijk kunnen we het direct oplossen. Van uw reacties leren we en zo kunnen we onze kwaliteit voortdurend verbeteren.
- Indien u het niet prettig vindt om uw klacht met de zorgverlener te bespreken, of indien u er samen niet uit komt, kunt u een klachtenformulier uitprinten en mailen of opsturen naar klachtenfunctionaris@vrouwenzorgcentrum.nl of VrouwenZorg Centrum, tav klachtenfunctionaris, Hooge Bongert 1a, 6903 DA, Zevenaar.
- Als het ondanks onze gezamenlijke inzet niet lukt om er samen uit te komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij Klachtenportaalzorg. Dat is een externe organisatie die los staat van VrouwenZorg Centrum en ook klachten van andere zorginstellingen behandelt.